03 Eylül 2013

İdeal kız tipi

Bloga yazacak zaman ve konu bulamayan çocuğun dramına şahit olmaktasınız.

Çoğunluğun dilinden düşmeyen bir toplum yarasına parmak basasım geldi bu akşam çünkü bir ben eksiktim.

İdeal kız tipi nasıl olmalı?

100 makina öğrencisine sorduk 99u "kız mı, nerde?" dedi. En popüler cevabımız, hıhı doğru tahmin "nefes alsın yeter" oldu ve gözü yükseklerde olanlar "sandalyeye oturduğunda ayakları yere değsin" dedi.

Güldük, eğlendik (en azından ben) falan ama durum gerçekten böyle. Oğlum biraz ağırdan satın lan kendinizi. Sayenizde kızlar Alp Er Tunga bıyık stili ile ortalıkta cirit atıyor. (Bu arada www.alpertungaoldumu.com tam bir moral deposu)

Neyse madem o kadar okudunuz yazayım, ideal kız diye bir şey yoktur gardaşım. Ama ideal erkek vardır o da benim.

İdeal kişiden kişiye değişir ve neredeyse kimse karşı cinsle iletişime geçerken kendi ideallerini dikkate almaz. (iddialı laf) Bu yüzden şu karşınızdakine kendi ideallerinizi anlatmaktan vazgeçin artık.

Not : Sözüm kızıl saçlı, beyaz gömlekli, topuklu ayakkabı giyen kızlardan dışarı. Aa bu benim diyorsan iletişime geç benlen nolur yağ

Amma velakin kişisel ricalarımdır. Kızlar babet giymesin, bıyık bırakmasın. Erkekler kafalarını kesse kâfi.

Son olarak şu dış görünüş merakınızı bir kenara bırakıp her şartta size destek olacak birini bulun ve elinizde tutun derim.

Peki ben bunları niye yazdım?
Bu muhabbetlerden sıkıldığım için yazdım, teşekkürler.



2 yorum :